Conecteaza-te cu contul de Facebook!
sau
E-mail:
Parola:

Conectare
Am fost acolo! Impresiile si parerile lui Ion Adrian despre Phoenicia Holiday Resort Mamaia
Login with Facebook Contul meu Inregistrare Am uitat parola
 Romania
Ultima rezervare: acum 22 minute la Eforie Nord

> > > > > Phoenicia Holiday Resort Mamaia

Ion Adrian (Bucuresti) - am fost la Phoenicia Holiday Resort Mamaia!

2.2 din 5
Evaluare pentru:
Phoenicia Holiday Resort Mamaia (media 3.38 din 107 evaluari)
A fost acolo:
Ion Adrian în 26.08.2011
Nota acordata:
2.2 / 5.0

Notele acordate (de la 1 la 5)

Camere
    Personal/Servicii
    Raport calitate/pret
    Curatenie
    Locatie

Sintem aici din 21 August 2011 si ar trebui sa plecam in data de 29 August 2011. Avem un pachet ce include cazare mic dejun si masa de prinz. La sosire, amabili, ne-au schimbat Apt. cu 2 camere cu unul de 3 camere, cel de 2 nefiind disponibil. Nu este posibila eliberarea unei chei suplimentare.

Esti informat ca poti servi masa la oricare din restaurantele din complex. Asta am si facut in dupa amiaza in care am sosit, insa atunci cind am solicitat ca nota sa fie pusa pe camera si sa platim la sf. sejurului, am fost anuntati ca acel restaurant de fapt nu face parte din complex, asadar nu se poate trece consumatia pe camera. Incepind cu a a doua zi am servit micul dejun si prinzul la restaurantul KASTANNE - principal. Mizerie de nedescris si imbulzeala la orice ora ai merge. Personal nepasator iar chelnerii sint luati cu saptamina. Nici vorba de a avea o calificare in aceasta meserie.

Am solicitat la micul dejun (orele 07h00) sa dea muzica mai incet (muzica house, rave sau ceva in genul) si mi s-a raspuns nu au cum sa o faca pentru ca de muzica se ocupa cei de la IT!? In rest, in toata imbulzeala distractia principala este alergatul dupa chiflele proaspat coapte. Daca nu ai noroc poti fi servit cu chifle de seara pe post de prospete, dar asta doar cei ghinionisti.

Trec peste micul dejun (ceai negru nu servesc decit dupa ce insisti serios) remarcind doar un gust ciudat al apei pe care o bei de la dozatoarele din restaurant si care ramine chiar si in ceai. La prinz misterul cu apa de la dozator se lamureste. Apa este de tipul PI imbuteliata in recipiente fara termen de garantie si cu urme vagi de etichete pe exterior. Semn clar ca aceste recipiente sint reumplute fara a fi spalate poate chiar in "resort". La "salonul" de desert, in acelasi tip de recipient jegos deja poti observa un dop si o eticheta. In apa din recipient. Sesizare la sefa de restaurant, explicatii ca asa e normal, etc. Din acea zi am venit cu ceaiul facut din camera si apa de baut la fel. La sf. primei seri copilul cel mic a cazut la pat din cauza unei toxinfectii alimentare - cauza probabila ciolanul servit cu fasole. Dupa tratament adecvat s-a pus pe picioare si am mers mai departe.

In ziua a treia cu lectia invatata nu am mai calcat la restaurantul principal decit fugitiv si am servit masa de seara la restaurantul italian de pe plaja. Nota zece ptr. servire si mincare, numai ca nu face parte din complex.

In ziua a patra am reincercat sa venim la prinz la restaurantul KASTANNE. Cu lectia invatata si apa la noi am reusit sa gasim si loc si un rasol de vita cu hrean. Am cedat tentatiei si citeva ore mai tirziu inca o toxinfectie alimentara eu si baiatul cel mare. De data asta mai serioasa si cu dureri musculare, temperatura etc. Tratament, ceaiuri si mergem mai departe ca doar am venit in concediu. In seara a cincea, surpriza pentru publicul consumator, celebrul restaurant KASTANNE este anuntat ca se inchide pentru 2 seri, nu pentru igienizare, ci pentru un eveniment privat. Adica scoala de vara a PNL. Adica venise rindul acestui stabiliment sa cotizeze la onor PNL. In acest moment, cu toate ca am platit tot prinzul nu mai mincam la restaurant decit o salata iar micul dejun venim cu ceaiul din camera. Ce va fi pina la urma vom vedea si voi reveni cu detalii.

Sa va povestesc de "modalitati de petrecere a timpului liber". Daca veniti pina aici pentru altceva decit mers la plaja, mai bine uitati aceasta locatie. Locul de joaca pentru copii este de fapt o butaforie construita in jurul unor baraci de materiale. Leaganele, fringhiile etc. neintretinute ba chiar periculoase. Animatoarele promise pentru copii isi desfasoara activitatea la soare sub balcoanele blocului JAD. In blocul JAD pe acea parte nu va veti putea odihni la prinz din acest motiv. Piscinele sint frumoase in pliantele de prezentare dar nu incercati sa va apropiati ca veti vedea o mizerie similara cu cea pe care o o intilnesti dealtfel in tot complexul. Din acest motiv probabil ca sint si goale.

Nu trag inca concluzii, nu am terminat inca concediul si am promis ca revin. Insa daca sinteti pe ginduri daca sa veniti aici sau nu, va recomand de pe acum sa NU veniti. Pentru ca va veti alege cu o greata care va persista mult timp si care nu are legatura neaparat cu mizeria din restaurante ci cu mizeria umana care a gasit loc prielnic sa investeasca aici si sa ia banii fraierilor nepasatori - poate chiar bucurosi si mindri - ca au ajuns intr-o asa mirifica locatie. Inca un amanunt. Cu toate ca veti purta bratara de identificare din prima zi nu veti fi lasati sa mergeti de la restaurante direct la plaja, de exemplu, pentru ca mai intii trebuie sa iesiti pe unde ati intrat. In acest scop de dirijare a populatiei fraierite servesc gardurile mobile care bareaza caile de acces catre plaja in timpul in care se serveste masa la "cantina". Ca pentru oi.

Au mai fost acolo și au scris impresii *

Familie Cu Copil 1.9 Ani, Cluj Napoca
Pop Maria, Cluj-Napoca
20.08.2015
3.0 din 5

* cele mai argumentate impresii de pana acum

Apasă aici pentru mai multe detalii sau o rezervare la Phoenicia Holiday Resort Mamaia?

Ai întrebări? Folosește contul tău de Facebook și întreabă aici!